هنزفری یعنی دستات آزاد باشن.
.
.
.
.
اونوقت ما نصف روز رو مشغول بازکردن گره های ایشون هستیم ^_^...والا
....................
یارو داره باهام صحبت میکنه میگه: اسمم میناست.
اسم پروفایلش نازنینه! آی دیش آیداست، ایمیلش هم المیرا68 !!!
سازمان سیا تو شناسایی این مشکل پیدا کرده!
اونوخ تو جزئیات زده: از دروغ بیزارم!
.
عجب...o-0
....................
طرف اومده pv میگه بیا یه گروه بسازیم
فقط خودم و خودت
به نظر شما دیوار چین خوبه ؟؟؟؟؟
که سرمو بکوبم؟؟؟؟
آره خوبه؟؟ ؛)
....................
بقیه جوکها در ادامه مطلب
*جوک های جدید*خنده بازار*smsخنده دار*جک*...
ما را در سایت *جوک های جدید*خنده بازار*smsخنده دار*جک* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 242 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 18:15