از یه بنده خدا میپرسن که چرا زن گرفتی؟میگه دیدم که تو زندگی هیچی نشدم،گفتم حد اقل داماد بشم!!!..........اصن یه وضیه
.......................جنجال جوکjanjaljok.blogfa.com
درسته پراید کولرش خوب نیست، ولی وُژدانی بخاریش خوب خنک می کنه :|
صایپا مطمعن!
................خخخ
فقط کافیه در ماشینت باز باشه ،
عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشین بازه …
حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ،
هیشکی آدم حسابت نمیکنه !
...............والا .!باور نداری امتحان کن یه بار
............جنجال جوک
Janjaljok.blogfa.com
برای دیدن بقیه جوک ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
همش رو بخون پشیمون نمیشی!
*جوک های جدید*خنده بازار*smsخنده دار*جک*...
ما را در سایت *جوک های جدید*خنده بازار*smsخنده دار*جک* دنبال میکنید
برچسب: جوک های مدرن,جک های مدرن, نویسنده: بازدید: 368 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 18:15